Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Charakteristika ŠVP
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Rozvoj schopností poznávání
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Biologie
- Dramatická výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Biologie 1,2,3,4/0 Práce s laboratorní technikou |
|
Dějepis Úvod |
|
Tělesná výchova • gymnastika, • atletika, • úpoly, • lyžování, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Výtvarná výchova Příroda netvoří v přímkách - hledání důkazů, výtvarné etudy s prvky VOV, Etudy barev a linií - živá a neživá příroda, jednoduchá zátiší, Volný přepis dojmu, Výtvarné akce spojené s pohybem postav na obraze, postojem sochy, oživlými předměty, Výtvarné studie o místě, kde žiji - jednoduché grafické techniky |
|
Český jazyk a literatura Obecné výklady o českém jazyce, Stavba slova a pravopis, Tvarosloví, Skladba |
|
Hudební výchova Instrumentální činnosti, Poslechové činnosti |
| sekunda |
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání, Teorie dramatického umění |
|
Tělesná výchova • lyžování, • atletika, • úpoly, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
|
Francouzský jazyk Jazykové prostředky, Tematické okruhy |
|
Výtvarná výchova Výtvarné akce v přírodě |
|
Český jazyk a literatura Tvarosloví, Pravopis, Význam slov, Slovní zásoba a tvoření slov, Skladba |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| tercie |
Tělesná výchova • gymnastika, • atletika, • úpoly, • lyžování, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Jazykové prostředky, Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Obecné výklady o českém jazyce, Nauka o slovní zásobě, Tvarosloví, Skladba, Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
Hudební výchova instrumentální činnosti, Poslechové činnosti |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • gymnastika, • atletika, • úpoly, • lyžování, • plavání |
|
Informační a komunikační technologie Opakování znalostí ze sekundy, Publikace a publikace na webu, Tabulkový kalkulátor |
|
Francouzský jazyk Jazykové prostředky, Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Obecné výklady o jazyce, Tvoření slov, Tvarosloví, Skladba, Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
|
pokrytí projektem
|
Sebepoznání a sebepojetí
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Hudební výchova
- Dramatická výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Tělesná výchova • gymnastika, • atletika, • úpoly, • lyžování, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Hudební výchova Hudebně pohybové činnosti |
|
Anglický jazyk 1.1 jazykové prostředky |
| sekunda |
Dramatická výchova Proces dramatické a inscenační tvorby |
|
Tělesná výchova • lyžování, • atletika, • úpoly, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
|
Francouzský jazyk Jazykové prostředky, Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Výtvarná výchova Výtvarné akce v přírodě |
|
Český jazyk a literatura Charakteristika, Životopis |
|
Anglický jazyk 2.1 jazykové prostředky |
|
Německý jazyk Fonetika a pravopis |
| tercie |
Tělesná výchova • gymnastika, • atletika, • úpoly, • lyžování, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec, Svět práce |
|
Francouzský jazyk Jazykové prostředky, Tematické okruhy |
|
Výtvarná výchova Grafické techniky. Osobní znak-značka |
|
Český jazyk a literatura Úvaha |
|
Hudební výchova Hudebně pohybové činnosti |
|
Anglický jazyk 3.1 jazykové prostředky |
| kvarta |
Tělesná výchova • gymnastika, • atletika, • úpoly, • lyžování, • plavání |
|
Občanská výchova Životní perspektivy |
|
Informační a komunikační technologie Opakování znalostí ze sekundy, Publikace a publikace na webu, Tabulkový kalkulátor |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Výtvarná výchova Vztah k umění k okolnímu světu, Tendence v současném výtvarném umění |
|
Český jazyk a literatura Administrativní útvary |
|
Hudební výchova Hudebně pohybové činnosti |
|
Anglický jazyk 4.1 jazykové prostředky |
|
pokrytí projektem
|
Seberegulace a sebeorganizace
|
pokrytí předmětem
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Hudební výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Tělesná výchova • gymnastika, • atletika, • úpoly, • sportovní hry, • lyžování, • plavání |
| sekunda |
Tělesná výchova • lyžování, • atletika, • úpoly, • sportovní hry, • plavání |
|
Informační a komunikační technologie Zpracování textů, Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Hudební výchova Instrumentální činnosti |
| tercie |
Tělesná výchova • gymnastika, • atletika, • úpoly, • sportovní hry, • lyžování, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec, Svět práce |
| kvarta |
Tělesná výchova • gymnastika, • atletika, • úpoly, • sportovní hry, • lyžování, • plavání |
|
Občanská výchova Životní perspektivy |
|
Informační a komunikační technologie Opakování znalostí ze sekundy, Publikace a publikace na webu, Tabulkový kalkulátor |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Anglický jazyk 4.1 jazykové prostředky |
|
pokrytí projektem
|
Psychohygiena
|
pokrytí předmětem
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Biologie
|
integrace ve výuce
| prima |
Tělesná výchova • úpoly |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Výtvarná výchova Volný přepis dojmu |
| sekunda |
Tělesná výchova • úpoly |
|
Informační a komunikační technologie Základy práce s počítačem a digitální technikou, Práce s internetem, Tvorba publikace |
| tercie |
Biologie 3/11 Soustava nervová a smysly, 3/13 Soustava pohlavní a vývoj jedince |
|
Tělesná výchova • úpoly |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
| kvarta |
Tělesná výchova • úpoly |
|
Občanská výchova Životní perspektivy |
|
Informační a komunikační technologie Opakování znalostí ze sekundy, Publikace a publikace na webu, Tabulkový kalkulátor |
|
Francouzský jazyk Jazykové prostředky, Komunikační situace |
|
pokrytí projektem
|
Kreativita
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Hudební výchova
- Dramatická výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • gymnastika, • úpoly, • sportovní hry |
|
Výtvarná výchova Příroda netvoří v přímkách - hledání důkazů, výtvarné etudy s prvky VOV, Etudy barev a linií - živá a neživá příroda, jednoduchá zátiší |
|
Český jazyk a literatura Vypravování, Popis |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, Instrumentální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání, Proces dramatické a inscenační tvorby |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • úpoly, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Zpracování textů, Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
|
Francouzský jazyk Jazykové prostředky, Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Výtvarná výchova Zachycení pomíjivosti ve výtvarném procesu. Pohyb-příběh-animace |
|
Český jazyk a literatura Vypravování, Popis |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, Instrumentální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • gymnastika, • úpoly, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Jazykové prostředky, Tematické okruhy |
|
Výtvarná výchova Svět a jeho ztvárnění v materiálu. Hravé zpracování keramické hlíny |
|
Český jazyk a literatura Projevy mluvené, Popis, Úvaha |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, instrumentální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • gymnastika, • úpoly, • sportovní hry |
|
Informační a komunikační technologie Opakování znalostí ze sekundy, Publikace a publikace na webu, Tabulkový kalkulátor |
|
Francouzský jazyk Komunikační situace |
|
Výtvarná výchova Moje místo ve vesmíru, plynutí času |
|
Český jazyk a literatura Vypravování, Popis a charakteristika |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, Instrumentální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Poznávání lidí
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Hudební výchova
- Dramatická výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Český jazyk a literatura Základní literární druhy a žánry |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Tvorba publikace |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Charakteristika, Životopis |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Charakteristika |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Životní perspektivy |
|
Informační a komunikační technologie Publikace a publikace na webu |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Mezilidské vztahy
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Dramatická výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • atletika, • úpoly, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Český jazyk a literatura Základní literární druhy a žánry, Projevy mluvené, Vypravování, Dopis |
|
Anglický jazyk 1.1 jazykové prostředky |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • gymnastika, • atletika, • úpoly, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Výtvarná výchova Zachycení pomíjivosti ve výtvarném procesu. Pohyb-příběh-animace |
|
Český jazyk a literatura Projevy mluvené |
|
Anglický jazyk 2.1 jazykové prostředky |
|
Německý jazyk Fonetika a pravopis |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • atletika, • úpoly, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Charakteristika, Úvaha |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
|
Anglický jazyk 3.1 jazykové prostředky |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • atletika, • úpoly, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Životní perspektivy |
|
Informační a komunikační technologie Publikace a publikace na webu |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Projevy mluvené |
| kvinta |
Anglický jazyk Tematické okruhy a komunikační situace |
| septima |
Anglický jazyk Tematické okruhy a komunikační situace |
|
pokrytí projektem
|
Komunikace
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Biologie
- Hudební výchova
- Dramatická výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Biologie 1,2,3,4/0 Práce s laboratorní technikou |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Český jazyk a literatura Projevy mluvené, Dopis |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, Instrumentální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání, Proces dramatické a inscenační tvorby |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • gymnastika, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Tvorba publikace |
|
Francouzský jazyk Komunikační situace |
|
Výtvarná výchova Výtvarný přepis skutečnosti, Prostorová tvorba-plastiky. Práce s hlínou |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, Instrumentální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
|
Anglický jazyk 2.1 jazykové prostředky |
|
Německý jazyk Fonetika a pravopis |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Výtvarná výchova Prostorová tvorba-tvarování a konstruování. Performance |
|
Český jazyk a literatura Projevy mluvené, Práce s textem |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, instrumentální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
|
Anglický jazyk 3.1 jazykové prostředky |
| kvarta |
Zeměpis 4/3 Sociální geografie - světové hospodářství |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Životní perspektivy |
|
Informační a komunikační technologie Opakování znalostí ze sekundy, Publikace a publikace na webu |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Výtvarná výchova Hledání linie ve světě kolem nás |
|
Český jazyk a literatura Projevy mluvené, Práce s textem, Proslov a diskuse, Publicistické útvary |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, Instrumentální činnosti, Hudebně pohybové činnosti |
|
Anglický jazyk 4.1 jazykové prostředky |
| kvinta |
Anglický jazyk Komunikační funkce jazyka a typy textů |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Kooperace a kompetice
|
pokrytí předmětem
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Biologie
- Hudební výchova
- Dramatická výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Biologie 1,2,3,4/0 Práce s laboratorní technikou |
|
Tělesná výchova • sportovní hry |
|
Výtvarná výchova Výtvarné akce spojené s pohybem postav na obraze, postojem sochy, oživlými předměty |
|
Anglický jazyk 1.1 jazykové prostředky |
| sekunda |
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání, Proces dramatické a inscenační tvorby |
|
Tělesná výchova • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Práce s internetem, Zpracování textů, Tvorba publikace |
| tercie |
Tělesná výchova • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Komunikační situace |
|
Výtvarná výchova Svět a jeho ztvárnění v materiálu. Hravé zpracování keramické hlíny |
|
Anglický jazyk 3.1 jazykové prostředky |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • sportovní hry |
|
Informační a komunikační technologie Publikace a publikace na webu, Tabulkový kalkulátor |
|
Hudební výchova Instrumentální činnosti |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Řešení problémů a rozhodovací dovednosti
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Dramatická výchova
- Sportovní hry
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • atletika, • sportovní hry, • lyžování |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání, Proces dramatické a inscenační tvorby |
|
Tělesná výchova • lyžování, • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • gymnastika, • atletika, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Zpracování textů, Tvorba publikace |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • atletika, • sportovní hry, • lyžování |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Úvaha |
| kvarta |
Zeměpis 4/1 Sociální geografie - geografie obyvatelstva |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • atletika, • sportovní hry, • lyžování |
|
Občanská výchova Stát a hospodářství, Životní perspektivy |
|
Informační a komunikační technologie Publikace a publikace na webu, Tabulkový kalkulátor |
|
Francouzský jazyk Jazykové prostředky |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Hodnoty, postoje, praktická etika
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Dramatická výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Zeměpis 1.5 Přírodní sféra Země, 1.7 Regiony světa - Afrika |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • atletika, • úpoly, • sportovní hry, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Výtvarná výchova Výtvarné studie o místě, kde žiji - jednoduché grafické techniky |
|
Český jazyk a literatura Základní literární druhy a žánry |
| sekunda |
Zeměpis 2.2 Regiony světa - Amerika |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání, Proces dramatické a inscenační tvorby |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • gymnastika, • atletika, • úpoly, • sportovní hry, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Práce s internetem, Tvorba publikace |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury, Projevy mluvené |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • atletika, • úpoly, • sportovní hry, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury, Úvaha |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • atletika, • úpoly, • sportovní hry, • plavání |
|
Občanská výchova Stát a právo, Stát a hospodářství, Životní perspektivy |
|
Informační a komunikační technologie Publikace a publikace na webu |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury, Publicistické útvary |
|
Anglický jazyk 4.1 jazykové prostředky |
|
pokrytí projektem
|
Poznávání a rozvoj vlastní osobnosti
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| kvinta |
Základy společenských věd Člověk jako jedinec (psychologie) |
|
Fyzika Fyzikální veličiny a jejich měření |
|
Výtvarný obor Interakce s vizuálně obrazným vyjádřením v roli autora,příjemce, interpreta, Role subjektu v uměleckém procesu |
| sexta |
Výtvarný obor interakce s vizuálně obrazným vyjádřením v roli autora, příjemce, interpreta |
| septima |
Biologie Biologie člověka |
| oktáva |
Biologický seminář Prohloubení a opakování učiva z biologie člověka a genetiky |
|
pokrytí projektem
|
Seberegulace, organizační dovednosti a efektivní řešení problémů
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| kvinta |
Základy společenských věd Člověk jako jedinec (psychologie) |
| oktáva |
Biologický seminář Prohloubení a opakování učiva z biologie člověka a genetiky |
|
pokrytí projektem
|
Sociální komunikace
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| kvinta |
Základy společenských věd Člověk jako jedinec (psychologie), Člověk ve společnosti (sociologie) |
|
Výtvarný obor Uplatnění vizuálně obrazného vyjádření v úrovni smyslové, subjektivní a komunikační |
|
Hudební obor Produkce |
| sexta |
Výtvarný obor vizuálně obrazné znakové systémy z hlediska poznání a komunikace, úloha komunikace v uměleckém procesu |
|
Hudební obor Produkce, role subjektu v uměleckém procesu , úloha komunikace v uměleckém procesu |
|
Anglický jazyk Tematické okruhy a komunikační situace |
| oktáva |
Biologický seminář Referáty a prezentace na dané téma |
|
pokrytí projektem
|
Morálka všedního dne
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| sexta |
Český jazyk a literatura Realismus ve světové literatuře |
|
pokrytí projektem
|
Spolupráce a soutěž
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| kvinta |
Hudební obor Produkce |
| sexta |
Hudební obor Produkce, role subjektu v uměleckém procesu , úloha komunikace v uměleckém procesu |
| oktáva |
Biologický seminář Referáty a prezentace na dané téma |
|
pokrytí projektem
|
VÝCHOVA DEMOKRATICKÉHO OBČANA
Občanská společnost a škola
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Občanská výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Český jazyk a literatura Obecné výklady o českém jazyce |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Výtvarná výchova Krajina v proměnách času. Subjektivní vyjádření pocitů |
| tercie |
Občanská výchova Stát a právo |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
pokrytí projektem
|
Občan, občanská společnost a stát
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
|
pokrytí projektem
|
Formy participace občanů v politickém životě
|
pokrytí předmětem
- Občanská výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
| tercie |
Občanská výchova Stát a právo |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Stát a právo |
|
pokrytí projektem
|
Principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování
|
pokrytí předmětem
- Dějepis
- Občanská výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| sekunda |
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
| tercie |
Občanská výchova Stát a právo |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dějepis Svět mezi dvěma světovými válkami |
|
Občanská výchova Stát a právo, Stát a hospodářství |
|
pokrytí projektem
|
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Evropa a svět nás zajímá
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Občanská výchova
- Zeměpis
- Hudební výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Zeměpis 1.5 Přírodní sféra Země, 1.2 Země jako vesmírné těleso |
|
Český jazyk a literatura Vypravování |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dějepis Islám a islamizace |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Český jazyk a literatura Význam slov |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dějepis Konfrontace velmocí |
|
Občanská výchova Stát a právo, Svět práce |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury, Práce s textem |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dějepis Druhá světová válka a poválečný vývoj |
|
Občanská výchova Stát a právo, Globální svět |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury, Publicistické útvary |
|
Anglický jazyk 4.1 jazykové prostředky |
|
pokrytí projektem
|
Objevujeme Evropu a svět
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Dějepis
- Občanská výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Český jazyk a literatura Obecné výklady o českém jazyce |
| sekunda |
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dějepis Vznik občanské společnosti |
|
Občanská výchova Stát a právo |
|
Český jazyk a literatura Obecné výklady o českém jazyce |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dějepis Druhá světová válka a poválečný vývoj |
|
Občanská výchova Stát a právo, Stát a hospodářství |
|
pokrytí projektem
|
Jsme Evropané
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Občanská výchova
- Hudební výchova
- Dramatická výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Dějepis Pravěk, Starověk |
|
Český jazyk a literatura Obecné výklady o českém jazyce |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání, Teorie dramatického umění |
|
Dějepis Vznik středověkých států, Vrcholný středověk, Evropa v 15.- 18. století |
|
Informační a komunikační technologie Práce s internetem |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dějepis Vznik občanské společnosti |
|
Občanská výchova Stát a právo |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
Hudební výchova Hudebně pohybové činnosti, Poslechové činnosti |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dějepis Svět mezi dvěma světovými válkami |
|
Občanská výchova Stát a právo, Globální svět |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
|
pokrytí projektem
|
Globalizační a rozvojové procesy
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| sexta |
Zeměpis Sociální prostředí |
| septima |
Základy společenských věd Mezinárodní vztahy a globalizace |
|
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
|
pokrytí projektem
|
Globální problémy, jejich příčiny a důsledky
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| sexta |
Zeměpis Sociální prostředí |
| septima |
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
|
pokrytí projektem
|
Humanitární pomoc a mezinárodní rozvojová spolupráce
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| sexta |
Zeměpis Sociální prostředí |
| septima |
Základy společenských věd Mezinárodní vztahy a globalizace |
|
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
|
pokrytí projektem
|
Žijeme v Evropě
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| kvinta |
Výtvarný obor Vývoj uměleckých vyjadřovacích prostředků podstatných pro porozumění aktuální obrazové komunikaci |
| septima |
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie), Mezinárodní vztahy a globalizace |
|
Anglický jazyk Tematické okruhy a komunikační situace |
|
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko |
|
pokrytí projektem
|
Vzdělávání v Evropě a ve světě
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| septima |
Základy společenských věd Mezinárodní vztahy a globalizace |
|
pokrytí projektem
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Kulturní diference
|
pokrytí předmětem
- Německý jazyk
- Český jazyk a literatura
- Občanská výchova
- Hudební výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, Poslechové činnosti |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| kvarta |
Zeměpis 4/1 Sociální geografie - geografie obyvatelstva |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
|
Anglický jazyk 4.1 jazykové prostředky |
| oktáva |
Anglický jazyk Tematické okruhy a komunikační situace |
|
pokrytí projektem
|
Lidské vztahy
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Občanská výchova
- Dramatická výchova
- Sportovní hry
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Český jazyk a literatura Základní literární druhy a žánry |
| sekunda |
Zeměpis 2.3 Regiony světa - Asie |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dramatická výchova Proces dramatické a inscenační tvorby |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
Hudební výchova Vokální činnosti |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Biologie 3/3 Původ a vývoj člověka, 3/13 Soustava pohlavní a vývoj jedince |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury, Charakteristika |
| kvarta |
Zeměpis 4/1 Sociální geografie - geografie obyvatelstva, 4/4 Politická geografie - politická mapa současného světa |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
Anglický jazyk 4.1 jazykové prostředky |
| oktáva |
Anglický jazyk Tematické okruhy a komunikační situace |
|
pokrytí projektem
|
Etnický původ
|
pokrytí předmětem
- Občanská výchova
- Biologie
- Hudební výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Zeměpis 1.7 Regiony světa - Afrika |
|
Dějepis Pravěk |
| sekunda |
Zeměpis 2.2 Regiony světa - Amerika, 2.3 Regiony světa - Asie |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, Poslechové činnosti |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Biologie 3/3 Původ a vývoj člověka |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
| kvarta |
Zeměpis 4/1 Sociální geografie - geografie obyvatelstva |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Francouzský jazyk Komunikační situace |
|
pokrytí projektem
|
Multikulturalita
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Občanská výchova
- Biologie
- Hudební výchova
- Dramatická výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Zeměpis 1.7 Regiony světa - Afrika |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Český jazyk a literatura Základní literární druhy a žánry |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, Poslechové činnosti |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání, Proces dramatické a inscenační tvorby, Teorie dramatického umění |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Hudební výchova Vokální činnosti, Hudebně pohybové činnosti, Poslechové činnosti |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Biologie 3/3 Původ a vývoj člověka |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| kvarta |
Zeměpis 4/1 Sociální geografie - geografie obyvatelstva |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dějepis Druhá světová válka a poválečný vývoj |
|
Francouzský jazyk Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Publicistické útvary |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
|
pokrytí projektem
|
Princip sociálního smíru a solidarity
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Občanská výchova
- Hudební výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Občanská výchova Člověk a společnost |
| sekunda |
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Český jazyk a literatura Úvaha |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| kvarta |
Zeměpis 4/1 Sociální geografie - geografie obyvatelstva |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Globální svět |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
pokrytí projektem
|
Základní problémy sociokulturních rozdílů
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| kvinta |
Základy společenských věd Člověk ve společnosti (sociologie) |
| sexta |
Výtvarný obor světonázorové, náboženské, filozofické a vědeckotechnické zázemí historických slohů evropského kulturního okruhu |
|
Zeměpis Sociální prostředí |
| septima |
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
|
pokrytí projektem
|
Psychosociální aspekty interkulturality
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| kvinta |
Základy společenských věd Člověk ve společnosti (sociologie) |
| oktáva |
Český jazyk a literatura Světová literatura 2.poloviny 20.století |
|
pokrytí projektem
|
Vztah k multilingvní situaci a ke spolupráci mezi lidmi z různého kulturního prostředí
|
pokrytí předmětem
- Německý jazyk
- Občanská výchova
|
integrace ve výuce
| sexta |
Zeměpis Sociální prostředí |
| septima |
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie) |
|
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
|
pokrytí projektem
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Ekosystémy
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| prima |
Zeměpis 1.5 Přírodní sféra Země, 1.1 Vesmír a hvězdy, 1.6 Životní prostředí |
|
Biologie 1/3Třídění organismů, 1/4Viry a bakterie, 1/5Říše hub, 1/6Říše rostlin,podříše nižší rostliny, 1/8Žahavci, 1/12 Kroužkovci, 1/13 Členovci |
| sekunda |
Zeměpis 2.2 Regiony světa - Amerika, 2.3 Regiony světa - Asie |
|
Biologie 2/2 Paryby a ryby, 2/3 Obojživelníci, 2/4 Plazi, 2/5 Ptáci, 2/6 Říše rostlin, podříše vyšší rostliny |
|
Výtvarná výchova Krajina v proměnách času. Subjektivní vyjádření pocitů |
| tercie |
Biologie 3/1 Obratlovci - savci |
|
Výtvarná výchova Poznávání civilizace, tvary objevené civilizací. Soudobé vyjadřovací prostředky |
| kvarta |
Zeměpis 4/2 Sociální geografie - geografie sídel, 4/5 Životní prostředí - krajina |
|
Biologie 4/9 Ekologie |
|
Výtvarná výchova Krajina jako dílo mnoha generací |
|
pokrytí projektem
|
Základní podmínky života
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Občanská výchova
- Občanská výchova
- Fyzika
- Biologie
- Hudební výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Zeměpis 1.5 Přírodní sféra Země, 1.1 Vesmír a hvězdy, 1.2 Země jako vesmírné těleso, 1.4 Geografické informace, zdroje dat, kartografie a topografie, 1.6 Životní prostředí, 1.7 Regiony světa - Afrika |
|
Biologie 1/1 Země a život |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Výtvarná výchova Výtvarné studie o místě, kde žiji - jednoduché grafické techniky |
| sekunda |
Zeměpis 2.3 Regiony světa - Asie |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Anglický jazyk 2.1 jazykové prostředky |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Stát a právo |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
|
Anglický jazyk 3.1 jazykové prostředky |
| kvarta |
Zeměpis 4/1 Sociální geografie - geografie obyvatelstva, 4/2 Sociální geografie - geografie sídel, 4/3 Sociální geografie - světové hospodářství, 4/4 Politická geografie - politická mapa současného světa, 4/5 Životní prostředí - krajina, 4/5 Životní prostředí - krajina, 4/6 Životní prostředí - interakce příroda-společnost |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Biologie 4/1 Vznik Země, 4/7 Vznik života na Zemi, 4/9 Ekologie |
|
Fyzika Astronomie, astrofyzika |
|
Občanská výchova Globální svět, Globální svět, Životní perspektivy |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy, Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Obecné výklady o jazyce |
|
pokrytí projektem
|
Lidské aktivity a problémy životního prostředí
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Občanská výchova
- Fyzika
- Chemie
- Biologie
- Zeměpis
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Zeměpis 1.5 Přírodní sféra Země, 1.2 Země jako vesmírné těleso, 1.6 Životní prostředí, 1.7 Regiony světa - Afrika |
|
Biologie 1/1 Země a život |
|
Tělesná výchova • atletika, • lyžování, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Český jazyk a literatura Základní literární druhy a žánry |
| sekunda |
Zeměpis 2.2 Regiony světa - Amerika, 2.3 Regiony světa - Asie |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Biologie 2/3 Obojživelníci, 2/5 Ptáci, 2/6 Říše rostlin, podříše vyšší rostliny |
|
Tělesná výchova • lyžování, • atletika, • plavání |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Anglický jazyk 2.1 jazykové prostředky |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Chemie 3/1 Pozorování, pokus a bezpečnost práce, 3/5 Dvouprvkové sloučeniny - halogenidy, oxidy, sulfidy |
|
Biologie 3/1 Obratlovci - savci |
|
Fyzika Termika, Elektrické jevy |
|
Tělesná výchova • atletika, • lyžování, • plavání |
| kvarta |
Zeměpis 4/2 Sociální geografie - geografie sídel, 4/3 Sociální geografie - světové hospodářství, 4/4 Politická geografie - politická mapa současného světa, 4/5 Životní prostředí - krajina, 4/6 Životní prostředí - interakce příroda-společnost |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Chemie 4/3 Paliva, získávání energie, 4/4 Uhlovodíky a deriváty uhlovodíků, 4/5 Plasty a syntetická vlákna |
|
Biologie 4/2 Mineralogie, 4/3 Petrologie, 4/4 Vnitřní geologické síly, 4/5 Vnější geologické síly, 4/6 Nauka o půdách, 4/9 Ekologie |
|
Fyzika Elektromagnetické jevy, Kmitání, vlnění, akustika, Jaderná fyzika |
|
Tělesná výchova • atletika, • lyžování, • plavání |
|
Občanská výchova Globální svět, Životní perspektivy |
|
Český jazyk a literatura Popis a charakteristika, Publicistické útvary |
|
Anglický jazyk 4.1 jazykové prostředky |
| sexta |
Anglický jazyk Tematické okruhy a komunikační situace |
|
pokrytí projektem
|
Vztah člověka k prostředí
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Občanská výchova
- Fyzika
- Chemie
- Biologie
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Zeměpis 1.5 Přírodní sféra Země, 1.2 Země jako vesmírné těleso, 1.6 Životní prostředí, 1.7 Regiony světa - Afrika |
|
Biologie 1/6Říše rostlin,podříše nižší rostliny |
|
Dějepis Pravěk |
|
Tělesná výchova • úpoly, • sportovní hry, • lyžování |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Český jazyk a literatura Základní literární druhy a žánry, Vypravování |
| sekunda |
Zeměpis 2.2 Regiony světa - Amerika, 2.3 Regiony světa - Asie |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Biologie 2/6 Říše rostlin, podříše vyšší rostliny |
|
Dějepis Křesťanství a raně středověká Evropa |
|
Tělesná výchova • lyžování, • úpoly, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Anglický jazyk 2.1 jazykové prostředky |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Fyzika Termika |
|
Dějepis Vznik občanské společnosti |
|
Tělesná výchova • úpoly, • sportovní hry, • lyžování |
|
Francouzský jazyk Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Práce s textem, Úvaha |
|
Anglický jazyk 3.1 jazykové prostředky |
| kvarta |
Zeměpis 4/1 Sociální geografie - geografie obyvatelstva, 4/2 Sociální geografie - geografie sídel, 4/5 Životní prostředí - krajina, 4/6 Životní prostředí - interakce příroda-společnost |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Chemie 4/7 Chemie a společnost |
|
Biologie 4/2 Mineralogie, 4/3 Petrologie, 4/4 Vnitřní geologické síly, 4/5 Vnější geologické síly, 4/6 Nauka o půdách, 4/9 Ekologie |
|
Fyzika Jaderná fyzika |
|
Tělesná výchova • úpoly, • sportovní hry, • lyžování |
|
Občanská výchova Globální svět, Životní perspektivy |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Hlavní vývojová období národní a světové literatury |
|
Anglický jazyk 4.1 jazykové prostředky |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Problematika vztahů organismů a prostředí
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| kvinta |
Biologie Obecná biologie, Biologie rostlin, Biologie hub |
| sexta |
Biologie Biologie prvoků a bezobratlých, Biologie strunatců |
| oktáva |
Chemie Biochemie |
|
Biologie Evoluce orgánů a orgánových soustav, Ekologie |
|
Biologický seminář Prohloubení a opakování učiva botaniky, Prohloubení a opakování učiva ze zoologie |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Člověk a životní prostředí
|
pokrytí předmětem
- Biologický seminář
- Fyzika
|
integrace ve výuce
| kvinta |
Zeměpis Přírodní prostředí |
| sexta |
Chemie Anorganická chemie |
|
Výtvarný obor výtvarné umění jako experimentální praxe z hlediska inovace prostředků, obsahu a účinků |
|
Zeměpis Krajina a životní prostředí |
| septima |
Chemie Organická chemie |
|
Biologie Biologie člověka |
| oktáva |
Chemie Biochemie |
|
Biologie Genetika a proměnlivost, Geologie, Vznik a vývoj živých soustav, Ekologie |
|
Fyzika Fyzika mikrosvěta |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Životní prostředí regionu a České republiky
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| sexta |
Chemie Anorganická chemie |
|
Zeměpis Regiony - regionální geografie České republiky |
| septima |
Chemie Organická chemie |
| oktáva |
Biologie Geologie, Ekologie |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Kritické čtení a vnímání mediálních sdělení
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Matematika
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Hudební výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| sekunda |
Zeměpis 2.2 Regiony světa - Amerika, 2.3 Regiony světa - Asie |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Informační a komunikační technologie Práce s internetem, Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
|
Matematika Procenta a promile |
|
Český jazyk a literatura Slovní zásoba a tvoření slov, Skladba, Práce s textem |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Stát a hospodářství, Stát a právo, Svět práce |
|
Francouzský jazyk Komunikační situace |
|
Český jazyk a literatura Nauka o slovní zásobě, Práce s textem |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| kvarta |
Zeměpis 4/4 Politická geografie - politická mapa současného světa, 4/5 Životní prostředí - krajina, 4/6 Životní prostředí - interakce příroda-společnost |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Informační a komunikační technologie Publikace a publikace na webu |
|
Francouzský jazyk Tematické okruhy |
|
Český jazyk a literatura Práce s textem, Proslov a diskuse |
|
Anglický jazyk 4.1 jazykové prostředky |
|
pokrytí projektem
|
Interpretace vztahu mediálních sdělení a reality
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Matematika
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Hudební výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| sekunda |
Zeměpis 2.2 Regiony světa - Amerika, 2.3 Regiony světa - Asie |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Práce s internetem, Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Stát a hospodářství, Stát a právo, Svět práce |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Informační a komunikační technologie Opakování znalostí ze sekundy, Publikace a publikace na webu |
|
Francouzský jazyk Komunikační situace |
|
Matematika Funkce |
|
Český jazyk a literatura Publicistické útvary |
|
pokrytí projektem
|
Stavba mediálních sdělení
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Český jazyk a literatura Administrativní a publicistické útvary |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Informační a komunikační technologie Zpracování textů, Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
|
Český jazyk a literatura Administrativní a publicistické útvary |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Stát a právo |
|
Český jazyk a literatura Projevy mluvené |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Informační a komunikační technologie Opakování znalostí ze sekundy, Publikace a publikace na webu |
|
Český jazyk a literatura Zvuková stránka jazyka, Proslov a diskuse, Publicistické útvary |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Vnímání autora mediálních sdělení
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Informační a komunikační technologie Práce s internetem, Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Stát a právo |
|
Český jazyk a literatura Skladba, Popis |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Informační a komunikační technologie Publikace a publikace na webu |
|
Český jazyk a literatura Význam slova |
|
pokrytí projektem
|
Fungování a vliv médií ve společnosti
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Matematika
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Hudební výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| sekunda |
Zeměpis 2.3 Regiony světa - Asie |
|
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Práce s internetem, Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
|
Matematika racionální čísla |
|
Český jazyk a literatura Administrativní a publicistické útvary |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Občanská výchova Stát a hospodářství, Stát a právo |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dějepis Svět mezi dvěma světovými válkami, Druhá světová válka a poválečný vývoj |
|
Informační a komunikační technologie Publikace a publikace na webu |
|
Český jazyk a literatura Zvuková stránka jazyka, Publicistické útvary |
|
Hudební výchova Poslechové činnosti |
|
pokrytí projektem
|
Tvorba mediálního sdělení
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Matematika
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Občanská výchova Člověk a společnost |
|
Český jazyk a literatura Administrativní a publicistické útvary |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Informační a komunikační technologie Zpracování textů, Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
|
Český jazyk a literatura Administrativní a publicistické útvary |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Výtvarná výchova Dekorativní návrh. Hry z písmen, písmo jako výrazový prvek |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Informační a komunikační technologie Opakování znalostí ze sekundy, Publikace a publikace na webu |
|
Matematika Funkce |
|
Český jazyk a literatura Publicistické útvary |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Práce v realizačním týmu
|
pokrytí předmětem
- Český jazyk a literatura
- Informační a komunikační technologie
- Občanská výchova
- Dramatická výchova
- Mediální výchova
|
integrace ve výuce
| prima |
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk a společnost |
| sekunda |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Dramatická výchova Základní předpoklady dramatického jednání, Proces dramatické a inscenační tvorby |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • sportovní hry |
|
Občanská výchova Člověk jako jedinec |
|
Informační a komunikační technologie Práce s internetem, Zpracování textů, Tvorba prezentací, Tvorba publikace |
| tercie |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • sportovní hry |
| kvarta |
Mediální výchova Mediální výchova |
|
Tělesná výchova • pohybové hry • přípravná, kondiční, koordinační, tvořivá a estetická cvičení • pohybové dovednosti a pohybový výkon, • sportovní hry |
|
Informační a komunikační technologie Opakování znalostí ze sekundy, Publikace a publikace na webu |
|
Český jazyk a literatura Publicistické útvary |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
prima, sekunda, tercie, kvarta, kvinta, sexta, septima
|
Média a mediální produkce
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| sexta |
Matematika druhy funkcí |
|
Český jazyk a literatura Nauka o slohu |
| septima |
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie) |
| oktáva |
Matematika statistika |
|
pokrytí projektem
|
Mediální produkty a jejich význam
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| sexta |
Výtvarný obor výtvarné umění jako experimentální praxe z hlediska inovace prostředků, obsahu a účinků |
|
pokrytí projektem
|
Uživatelé
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
|
pokrytí projektem
|
Účinky mediální produkce a vliv médií
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| septima |
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie) |
|
pokrytí projektem
|
Role médií v moderních dějinách
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| sexta |
Český jazyk a literatura Nauka o slohu |
|
pokrytí projektem
|
|