| telefon: | 483394333 | fax: | 483394333 |
| ředitel: | František Brus | kontakty: | gymtan@gymtan.cz |
| hl. koordinátor: | František Brus | IČ: | 60252570 |
| email: | gymtan@gymtan.cz | REDIZO: | 600010414 |
| zřizovatel: | Liberecký krajU Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2Odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu485 226 23470891508info@kraj-lbc.cz www.kraj-lbc.cz |
Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
|
Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Charakteristika ŠVP
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Poznávání a rozvoj vlastní osobnosti
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 1. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky, tematické okruhy, komunikační situace |
|
Výtvarná výchova Interakce s vizuálně obrazným vyjádřením v roli autora,příjemce, interpreta, Role subjektu v uměleckém procesu |
|
Fyzika Fyzikální veličiny a jejich měření |
|
Základy společenských věd Člověk jako jedinec (psychologie) |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 2. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
|
Výtvarná výchova interakce s vizuálně obrazným vyjádřením v roli autora, příjemce, interpreta |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 3. ročník |
Biologie Biologie člověka |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 4. ročník |
Biologický seminář Prohloubení a opakování učiva z biologie člověka a genetiky |
|
pokrytí projektem
|
Seberegulace, organizační dovednosti a efektivní řešení problémů
|
pokrytí předmětem
- Biologický seminář
- Tělesná výchova
|
integrace ve výuce
| 1. ročník |
Základy společenských věd Člověk jako jedinec (psychologie) |
| 2. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
| 3. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
|
Anglický jazyk Rozvíjené jazykové funkce |
| 4. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky, tematické okruhy, komunikační situace |
|
Biologický seminář Prohloubení a opakování učiva z biologie člověka a genetiky |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník
|
Sociální komunikace
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 1. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
|
Výtvarná výchova Uplatnění vizuálně obrazného vyjádření v úrovni smyslové, subjektivní a komunikační |
|
Hudební výchova Produkce |
|
Základy společenských věd Člověk jako jedinec (psychologie), Člověk ve společnosti (sociologie) |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 2. ročník |
Francouzský jazyk komunikační situce |
|
Výtvarná výchova vizuálně obrazné znakové systémy z hlediska poznání a komunikace, úloha komunikace v uměleckém procesu |
|
Hudební výchova Produkce, role subjektu v uměleckém procesu , úloha komunikace v uměleckém procesu |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 3. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 4. ročník |
Biologický seminář Referáty a prezentace na dané téma |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
Morálka všedního dne
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 2. ročník |
Český jazyk a literatura Realismus ve světové literatuře |
| 3. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky, tematické okruhy |
| 4. ročník |
Základy společenských věd Etika |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
Spolupráce a soutěž
|
pokrytí předmětem
- Německý jazyk
- Dějepis
- Biologický seminář
|
integrace ve výuce
| 1. ročník |
Hudební výchova Produkce |
| 2. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky, tematické okruhy |
|
Hudební výchova Produkce, role subjektu v uměleckém procesu , úloha komunikace v uměleckém procesu |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 3. ročník |
Anglický jazyk Rozvíjené jazykové funkce |
| 4. ročník |
Biologický seminář Referáty a prezentace na dané téma |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník
|
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Globalizační a rozvojové procesy
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 2. ročník |
Zeměpis Sociální prostředí |
| 3. ročník |
Základy společenských věd Mezinárodní vztahy a globalizace |
|
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
|
pokrytí projektem
|
Globální problémy, jejich příčiny a důsledky
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 2. ročník |
Zeměpis Sociální prostředí |
| 3. ročník |
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 4. ročník |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
Humanitární pomoc a mezinárodní rozvojová spolupráce
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 2. ročník |
Zeměpis Sociální prostředí |
| 3. ročník |
Základy společenských věd Mezinárodní vztahy a globalizace |
|
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
|
pokrytí projektem
|
Žijeme v Evropě
|
pokrytí předmětem
- Německý jazyk
- Zeměpis
- Dějepis
|
integrace ve výuce
| 1. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
|
Výtvarná výchova Vývoj uměleckých vyjadřovacích prostředků podstatných pro porozumění aktuální obrazové komunikaci |
| 2. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
| 3. ročník |
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie), Mezinárodní vztahy a globalizace |
|
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko |
|
pokrytí projektem
|
Vzdělávání v Evropě a ve světě
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 3. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
|
Základy společenských věd Mezinárodní vztahy a globalizace |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 4. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Základní problémy sociokulturních rozdílů
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 1. ročník |
Základy společenských věd Člověk ve společnosti (sociologie) |
| 2. ročník |
Francouzský jazyk komunikační situce |
|
Výtvarná výchova světonázorové, náboženské, filozofické a vědeckotechnické zázemí historických slohů evropského kulturního okruhu |
|
Zeměpis Sociální prostředí |
| 3. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
|
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
| 4. ročník |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
Psychosociální aspekty interkulturality
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 1. ročník |
Základy společenských věd Člověk ve společnosti (sociologie) |
| 4. ročník |
Český jazyk a literatura Světová literatura 2.poloviny 20.století |
|
pokrytí projektem
|
Vztah k multilingvní situaci a ke spolupráci mezi lidmi z různého kulturního prostředí
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 2. ročník |
Zeměpis Sociální prostředí |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 3. ročník |
Francouzský jazyk komunikační situace |
|
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie) |
|
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
| 4. ročník |
Francouzský jazyk komunikační situace |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Problematika vztahů organismů a prostředí
|
pokrytí předmětem
- Biologie
- Biologický seminář
|
integrace ve výuce
| 1. ročník |
Biologie Obecná biologie, Biologie rostlin, Biologie hub |
| 2. ročník |
Biologie Biologie prvoků a bezobratlých, Biologie strunatců |
| 4. ročník |
Chemie Biochemie |
|
Biologie Evoluce orgánů a orgánových soustav, Ekologie |
|
Biologický seminář Prohloubení a opakování učiva botaniky, Prohloubení a opakování učiva ze zoologie |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník
|
Člověk a životní prostředí
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 1. ročník |
Zeměpis Přírodní prostředí |
| 2. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
|
Výtvarná výchova výtvarné umění jako experimentální praxe z hlediska inovace prostředků, obsahu a účinků |
|
Chemie Anorganická chemie |
|
Zeměpis Krajina a životní prostředí |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 3. ročník |
Chemie Organická chemie |
|
Biologie Biologie člověka |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
| 4. ročník |
Fyzika Fyzika mikrosvěta |
|
Chemie Biochemie |
|
Biologie Genetika a proměnlivost, Geologie, Vznik a vývoj živých soustav, Ekologie |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník
|
Životní prostředí regionu a České republiky
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 2. ročník |
Chemie Anorganická chemie |
|
Zeměpis Regiony - regionální geografie České republiky |
| 3. ročník |
Chemie Organická chemie |
| 4. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
|
Biologie Geologie, Ekologie |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník
|
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Média a mediální produkce
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 2. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
|
Matematika druhy funkcí |
|
Český jazyk a literatura Nauka o slohu |
| 3. ročník |
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie) |
|
Anglický jazyk Rozvíjené jazykové funkce |
| 4. ročník |
Francouzský jazyk komunikační situace |
|
Matematika statistika |
|
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
Mediální produkty a jejich význam
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 2. ročník |
Výtvarná výchova výtvarné umění jako experimentální praxe z hlediska inovace prostředků, obsahu a účinků |
| 3. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
| 4. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
|
pokrytí projektem
|
Uživatelé
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
|
pokrytí projektem
|
Účinky mediální produkce a vliv médií
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 3. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy, komunikační situace |
|
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie) |
|
pokrytí projektem
|
Role médií v moderních dějinách
|
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
| 2. ročník |
Český jazyk a literatura Nauka o slohu |
|
pokrytí projektem
|
|