telefon: | 483394333 | fax: | 483394333 |
ředitel: | František Brus | kontakty: | gymtan@gymtan.cz |
hl. koordinátor: | František Brus | IČ: | 60252570 |
email: | gymtan@gymtan.cz | REDIZO: | 600010414 |
zřizovatel: | Liberecký krajU Jezu 642/2a, 461 80 Liberec 2Odbor školství, mládeže, tělovýchovy a sportu485 226 23470891508info@kraj-lbc.cz www.kraj-lbc.cz |
Gymnázium, Tanvald, Školní 305, příspěvková organizace
|
Charakteristika školy a ŠVP
Učební plán
Učební osnovy
Školní projekty
Hodnocení žáků a autoevaluace školy
|
Charakteristika ŠVP
OSOBNOSTNÍ A SOCIÁLNÍ VÝCHOVA
Poznávání a rozvoj vlastní osobnosti
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky, tematické okruhy, komunikační situace |
Výtvarná výchova Interakce s vizuálně obrazným vyjádřením v roli autora,příjemce, interpreta, Role subjektu v uměleckém procesu |
Fyzika Fyzikální veličiny a jejich měření |
Základy společenských věd Člověk jako jedinec (psychologie) |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
2. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
Výtvarná výchova interakce s vizuálně obrazným vyjádřením v roli autora, příjemce, interpreta |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
3. ročník |
Biologie Biologie člověka |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
4. ročník |
Biologický seminář Prohloubení a opakování učiva z biologie člověka a genetiky |
|
pokrytí projektem
|
Seberegulace, organizační dovednosti a efektivní řešení problémů
pokrytí předmětem
- Biologický seminář
- Tělesná výchova
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Základy společenských věd Člověk jako jedinec (psychologie) |
2. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
3. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
Anglický jazyk Rozvíjené jazykové funkce |
4. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky, tematické okruhy, komunikační situace |
Biologický seminář Prohloubení a opakování učiva z biologie člověka a genetiky |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník
|
Sociální komunikace
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
Výtvarná výchova Uplatnění vizuálně obrazného vyjádření v úrovni smyslové, subjektivní a komunikační |
Hudební výchova Produkce |
Základy společenských věd Člověk jako jedinec (psychologie), Člověk ve společnosti (sociologie) |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
2. ročník |
Francouzský jazyk komunikační situce |
Výtvarná výchova vizuálně obrazné znakové systémy z hlediska poznání a komunikace, úloha komunikace v uměleckém procesu |
Hudební výchova Produkce, role subjektu v uměleckém procesu , úloha komunikace v uměleckém procesu |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
3. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
4. ročník |
Biologický seminář Referáty a prezentace na dané téma |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
Morálka všedního dne
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Český jazyk a literatura Realismus ve světové literatuře |
3. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky, tematické okruhy |
4. ročník |
Základy společenských věd Etika |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
Spolupráce a soutěž
pokrytí předmětem
- Německý jazyk
- Dějepis
- Biologický seminář
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Hudební výchova Produkce |
2. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky, tematické okruhy |
Hudební výchova Produkce, role subjektu v uměleckém procesu , úloha komunikace v uměleckém procesu |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
3. ročník |
Anglický jazyk Rozvíjené jazykové funkce |
4. ročník |
Biologický seminář Referáty a prezentace na dané téma |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník
|
VÝCHOVA K MYŠLENÍ V EVROPSKÝCH A GLOBÁLNÍCH SOUVISLOSTECH
Globalizační a rozvojové procesy
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Zeměpis Sociální prostředí |
3. ročník |
Základy společenských věd Mezinárodní vztahy a globalizace |
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
|
pokrytí projektem
|
Globální problémy, jejich příčiny a důsledky
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Zeměpis Sociální prostředí |
3. ročník |
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
4. ročník |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
Humanitární pomoc a mezinárodní rozvojová spolupráce
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Zeměpis Sociální prostředí |
3. ročník |
Základy společenských věd Mezinárodní vztahy a globalizace |
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
|
pokrytí projektem
|
Žijeme v Evropě
pokrytí předmětem
- Německý jazyk
- Zeměpis
- Dějepis
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
Výtvarná výchova Vývoj uměleckých vyjadřovacích prostředků podstatných pro porozumění aktuální obrazové komunikaci |
2. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
3. ročník |
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie), Mezinárodní vztahy a globalizace |
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko |
|
pokrytí projektem
|
Vzdělávání v Evropě a ve světě
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
3. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
Základy společenských věd Mezinárodní vztahy a globalizace |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
4. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
MULTIKULTURNÍ VÝCHOVA
Základní problémy sociokulturních rozdílů
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Základy společenských věd Člověk ve společnosti (sociologie) |
2. ročník |
Francouzský jazyk komunikační situce |
Výtvarná výchova světonázorové, náboženské, filozofické a vědeckotechnické zázemí historických slohů evropského kulturního okruhu |
Zeměpis Sociální prostředí |
3. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
4. ročník |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
Psychosociální aspekty interkulturality
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Základy společenských věd Člověk ve společnosti (sociologie) |
4. ročník |
Český jazyk a literatura Světová literatura 2.poloviny 20.století |
|
pokrytí projektem
|
Vztah k multilingvní situaci a ke spolupráci mezi lidmi z různého kulturního prostředí
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Zeměpis Sociální prostředí |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
3. ročník |
Francouzský jazyk komunikační situace |
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie) |
Zeměpis Makroregiony světa - Evropa a Rusko, Ostatní makroregiony světa |
4. ročník |
Francouzský jazyk komunikační situace |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVA
Problematika vztahů organismů a prostředí
pokrytí předmětem
- Biologie
- Biologický seminář
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Biologie Obecná biologie, Biologie rostlin, Biologie hub |
2. ročník |
Biologie Biologie prvoků a bezobratlých, Biologie strunatců |
4. ročník |
Chemie Biochemie |
Biologie Evoluce orgánů a orgánových soustav, Ekologie |
Biologický seminář Prohloubení a opakování učiva botaniky, Prohloubení a opakování učiva ze zoologie |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník
|
Člověk a životní prostředí
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
1. ročník |
Zeměpis Přírodní prostředí |
2. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
Výtvarná výchova výtvarné umění jako experimentální praxe z hlediska inovace prostředků, obsahu a účinků |
Chemie Anorganická chemie |
Zeměpis Krajina a životní prostředí |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
3. ročník |
Chemie Organická chemie |
Biologie Biologie člověka |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
4. ročník |
Fyzika Fyzika mikrosvěta |
Chemie Biochemie |
Biologie Genetika a proměnlivost, Geologie, Vznik a vývoj živých soustav, Ekologie |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník
|
Životní prostředí regionu a České republiky
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Chemie Anorganická chemie |
Zeměpis Regiony - regionální geografie České republiky |
3. ročník |
Chemie Organická chemie |
4. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy |
Biologie Geologie, Ekologie |
|
pokrytí projektem
-
Celoroční projekt
určen pro:
1. ročník, 2. ročník, 3. ročník
|
MEDIÁLNÍ VÝCHOVA
Média a mediální produkce
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
Matematika druhy funkcí |
Český jazyk a literatura Nauka o slohu |
3. ročník |
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie) |
Anglický jazyk Rozvíjené jazykové funkce |
4. ročník |
Francouzský jazyk komunikační situace |
Matematika statistika |
Anglický jazyk Oblasti komunikace |
|
pokrytí projektem
|
Mediální produkty a jejich význam
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Výtvarná výchova výtvarné umění jako experimentální praxe z hlediska inovace prostředků, obsahu a účinků |
3. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
4. ročník |
Francouzský jazyk jazykové prostředky |
|
pokrytí projektem
|
Uživatelé
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
|
pokrytí projektem
|
Účinky mediální produkce a vliv médií
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
3. ročník |
Francouzský jazyk tematické okruhy, komunikační situace |
Základy společenských věd Občan ve státě (politologie) |
|
pokrytí projektem
|
Role médií v moderních dějinách
pokrytí předmětem
|
integrace ve výuce
2. ročník |
Český jazyk a literatura Nauka o slohu |
|
pokrytí projektem
|
|